Első látogatás előtt

Először megyünk a Rexbe. Szükséges bejelentkezni?

Igen, érkezés előtt minden esetben kérjük, hogy jelentkezzenek be, még akkor is, ha ügyeleti ellátásunkat kell igénybe venniük.

Miért ragaszkodunk ehhez?

Mert így kényelmesebb a gazdinak, de különösen fontos félős kutyáknak, macskáknak és egzotikus kisemlősöknek, ezt betartva ugyanis nem kell egymás jelenlétében tartózkodniuk a váróban. Ez nyusziknál és más kisállatoknál prédaállat mivoltuk miatt különösen nagy stresszt jelentene.

 Az időpontra érkezés nagy segítség a rendelő csapatának is, mert így hatékonyan be tudjuk osztani az időnket, annyi időt szánunk az adott betegre és gazdijára, amennyire szüksége van, és elő tudunk készülni a következő páciens érkezésére.

Nem biztos benne, milyen időpontra van szüksége? Bejelentkezési kisokosunk itt olvasható.

Kérjük, hogy az időpont előtt 5 perccel érkezzenek meg rendelőnkbe, hogy a microchip ellenőrzést és adatfelvételt meg tudjuk tenni.

Megértésüket köszönjük!

 

Hogyan lehet bejelentkezni?

Bejelentkezés telefonon vagy közvetlenül honlapunkról is lehetséges:

https://rexkisallatrendelo.booked4.us/public/

 

Sürgősségi esetben is be kell jelentkezni?

Sürgős ellátást igénylő beteg esetén is kérjük, minden esetben hívják fel rendelőnket telefonon, hogy kollégáink az esethez szükséges előkészületeket megtegyék és így várják a beteget.

Mikor kell AZONNAL állatorvoshoz fordulni?  

Összefoglalónkat itt olvashatják.

 

Nem találok szabad időpontot abban az időben, amikor menni szeretnék, de nem halasztható probléma miatt szeretném elvinni kedvencemet. Mit tegyek?

Kérjük, ebben az esetben hívja rendelőnket, ahol asszisztenseink az állatorvosok szabad kapacitása függvényében megpróbálnak mihamarabb időpontot javasolni önnek.

Nem vagyunk hívei a "gyorsan nézzük meg" elvnek, így csak akkor adunk ki időpontot, ha tudjuk, hogy a páciens a lenagyobb odafigyelést fogja kanpi a vizsgálat és kezelés során.

 

Hogyan lehet időpontot módosítani?

Természetesen mindenki életében felmerülhet nem várt esemény, ami miatt nem tud megjelenni az időpontján. Ilyen esetben kérjük, legkésőbb 12 órával ez előtt értesítsék rendelőnket telefonon, hogy azt módosítani tudjuk, ezáltal lehetőséget adva másnak is, hogy eljöjjenek hozzánk. 

Online foglalásukat 12 órán belül önök is tudják törölni.

 

Hol lehet kocsival parkolni a rendelő közelében? Ingyenes a parkolás?

Szerencsére rendelőnk környékén a parkolás ingyenes.

Ha a ház előtt nem találnak szabad parkolóhelyet, javasoljuk, hogy a Külső Szilágyi úton lévő tágas parkolót vegyék igénybe (régi Spar épülete mellett), ahol bőségesen van szabad hely és a rendelő mindössze 50 méterre van.

 

Késni fogok, mit tegyek?

Ha előre látható, 5-10 percen túli késéssel érkeznének, kérjük telefonon ezt mihamarabb jelezzék, így megpróbáljuk átütemezni az időpontot, ha ez kapacitás függvényében nem sikerül, akkor új időpontot fogunk javasolni. Az időpontos rendszer miatt egy nagyobb késés sajnos a többi tulajdonos rovására menne, így ezt mindenki érdekében szeretnénk elkerülni. 

 

Mit hozzon magával a gazdi az első látogatásra?

Természetesen kedvencét!

Ezen felül kérjük, hogy hozzák magukkal kedvencük oltási könyvét és/vagy útlevelét, ha eddig kezelés alatt állt az állat, akkor az erről készült kórlapokat, vizsgálati eredményeket.

Ha hosszabb a kórelőzmény, vagyis az állat régóta kezelés alatt áll, folyamatosan gyógyszerezésre szorul, krónikus betegsége van,  terjedelmes mennyiségű kórlap áll rendelkezésre, akkor azt kérjük a látogatás előtt email címünkre elküldeni befotózva/scannelve. Ezeket a vizit előtt elolvassuk és azokból tájékozódunk, így nem veszítünk értékes időt a vizsgálatból.

Újonnan örökbefogadott vagy vásárolt állat esetében szerencsés ennek dokumentumait is elhozni.  Ez lehet adásvételi szerződés, örökbefogadási vagy ideiglenes befogadói szerződés vagy lemondó nyilatkozat az előző tulajdonostól.

 

A váróba érkezés után mi a teendő?

Először is: foglaljanak helyet kényelmesen. Kérjük, hogy ha kedvencük hordozóban van, tegyék maguk mellé és ne a földre, mert így a macskák és kisállatok is nagyobb biztonságban érzik magukat.

Fontos, hogy kisállatukat a várakozás alatt tartsák a boxban, mert a szabadon engedett macskák és más állatok is nagy veszélynek vannak kitéve, hiszen a kezelőből bármikor kiléphet egy nagyobb kutya vagy nyílhat ki a bejárati ajtó.  Ha kutyája ön mellett szeretne elhelyezkedni, kérjük, tegyen alá egyet a váróban megtalálható plédekből.

Nagyobb testű, nem hordozóban érkező kedvencekkel bátran vegyék igénybe a várónkban található kisállat mérleget, hiszen a kezeléshekhez, gyógyszerek adagolásához szükséges tudunk a kisállat pontos tömegét. Hordózóban érkező kedvenceket a kezelőkben található babamérlegen/grammos pontosságú mérlegen mérjük meg.

Rendelőnkben kamerarendszer működik, így mindig észleljük, ha új gazdi érkezett a váróba. Ilyenkor asszisztens kolléganőnk, amint az előző beteg elbocsátható, kimegy és felveszi önökkel a kapcsolatot.

Kérjük, hogy várakozás alatt ne kopogjanak és ne nyissanak be, mert lehet, hogy éppen egy nehezen rögzíthető beteggel vagyunk elfoglalva!

 

Honnan lehet tudni, hogy mennyibe fog kerülni az ellátás?

Holnapunkon elérhető alap árlistánk: itt.

Ha komplex beavatkozásra, kiegészítő vizsgálatra is szükség van, kérjük, ennek áráról érdeklődjenek telefonon, ahol kollégáink örömmel segítenek.

 

Ki fogja rögzíteni kedvencemet a beavatkozáshoz?

Szakképzett és nagy tapasztalattal rendelkező asszisztenseink segítenek megfogni kedvencüket a beavatkozáshoz a fajnak megfelelő módszerrel.

Ennek értelmében cicákat nem húzunk ki a hordozó ajtaján keresztül, csak szükség esetén fogjuk meg a grabancukat, nyuszikat pedig nem fogunk a fülüknél vagy grabancuknál fogva, mert azzal indokolatlan fájdalmat okozunk nekik.

Szeretnénk, ha az első látogatás kedvencének és önnek is kellemes emlékkel zárulna, így igyekszünk a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozni a kisállatoknak.

 

Milyen dokumentum készül a vizsgálatról?

A vizsgálatról minden esetben kórlapot készítünk, melyet a kezelés végeztével emailben elküldünk a tulajdonosnak.

Környezetvédelmi okok miatt szeretnénk a lehető legkevesebb papírt használni, így a kezelésekről csak akkor adunk nyomtatott kórlapot, ha azt a tulajdonos kifejezetten kéri.

 

Lehet bankkártyával fizetni?

Természetesen készpénzben és bankkártyával is tudnak fizetni a Rexben.

 

Biztosított az állatom. Lehet számlát kérni a kezelésről?

A biztosítók a kezelést csak akkor térítik meg, ha arról ÁFÁ-s számla készül, amit rendelőnk természetesen kiállít. Ezt az igényt azonban minden esetben fizetés előtt közölni kell, mert utólagosan nem áll módunkban számlát kiállítani.

 

Várjuk önöket és kedvencüket szeretettel!

Ha további kérdés merülne fel a tulajdonosokban az első látogatás előtt, emailben várjuk szeretettel azokat az info@rexrendelo.hu  email címre.