Első látogatás előtt

Először megyünk a Rexbe. Szükséges bejelentkezni?

Igen, érkezés előtt minden esetben kérjük, hogy jelentkezzenek be!

Miért ragaszodunk ehhez? Mert így kényelmesebb a gazdinak, de különösen fontos félős kutyáknak, macskáknak és egzotikus kisemlősöknek, ezt betartva nem kell egymás jelenlétében tartózkodniuk a váróban. Ez nyusziknál és más kisállatoknál prédaállat mivoltuk miatt különösen nagy stresszt jelentene számukra.

 Az időpontra érkezés nagy segítség a rendelő csapatának is, mert így hatékonyan be tudjuk osztani az időnket, annyi időt szánunk az adott betegre és gazdijára, amennyire szüksége van, és elő tudunk készülni a következő páciens érkezésére.

Nem biztos benne, milyen időpontra van szüksége? Bejelentkezési kisokosunk itt olvasható.

Kérjük, hogy az időpont előtt 5 perccel érkezzenek meg rendelőnkbe, hogy a microchip ellenőrzést és adatfelvételt meg tudjuk tenni.

 

Hogyan lehet bejelentkezni?

Igen, érkezés előtt kérjük, jelentkezzenek be telefonon vagy online időpontfoglaló rendszerünk segítségével itt:

https://rexkisallatrendelo.booked4.us/public/

 

Sürgősségi esetben is be kell jelentkezni?

Sürgős ellátást igénylő beteg esetén is kérjük, minden esetben hívják fel rendelőnket telefonon, hogy kollégáink az esethez szükséges előkészületeket megtegyék és így várják a beteget.

Mikor kell azonnal állatorvoshoz fordulni?  Összefoglalónkat itt olvashatják.

 

Hogyan lehet időpontot módosítani?

Természetesen mindenki életében felmerülhet nem várt esemény, ami miatt nem tud megjelenni az időpontján. Ilyen esetben kérjük, legkésőbb 12 órával ez előtt értesítsék rendelőnket telefonon, hogy azt módosítani tudjuk, ezáltal lehetőséget adva másnak is, hogy eljöjjenek hozzánk.

 

Mit hozzon magával a gazdi az első látogatásra?

Természetesen kedvencét!

Kérjük, hogy hozzák magukkal kedvencük oltási könyvét és/vagy útlevelét, ha eddig kezelés alatt állt az állat, akkor az erről készült kórlapokat, vizsgálati eredményeket. Újonnan örökbefogadott vagy vásárolt állat esetében szerencsés ennek dokumentumait is elhozni.

 

A váróba érkezés után mi a teendő?

Először is: foglaljanak helyet kényelmesen. Kérjük, hogy ha kedvencük hordozóban van, tegyék maguk mellé és ne a földre, mert így a macskák és kisállatok is nagyobb biztonságban érzik magukat.

Fontos, hogy kisállatukat a várakozás alatt tartsák a boxban, mert a szabadon engedett macskák és más állatok is nagy veszélynek vannak kitéve, hiszen a kezelőből bármikor kiléphet egy nagyobb kutya vagy nyílhat ki a bejárati ajtó.  Ha kutyája ön mellett szeretne elhelyezkedni, kérjük, tegyen alá egyet a váróban megtalálható plédekből.

Nagyobb testű, nem hordozóban érkező kedvencekkel bátran vegyék igénybe a várónkban található kisállat mérleget, hiszen a kezeléshekhez, gyógyszerek adagolásához szükséges tudunk a kisállat pontos tömegét. Hotdózóban érkező kedvenceket a kezelőkben található babamérlegen mérjük meg.

Rendelőnkben kamerarendszer működik, így mindig észleljük, ha új gazdi érkezett a váróba. Ilyenkor asszisztens kolléganőnk, amint az előző beteg elbocsátható, kimegy és felveszi önökkel a kapcsolatot.

 

Honnan lehet tudni, hogy mennyibe fog kerülni az ellátás?

Holnapunkon elérhető alap árlistánk: itt.

Ha komplex beavatkozásra, kiegészítő vizsgálatra is szükség van, kérjük, ennek áráról érdeklődjenek telefonon, ahol kollégáink örömmel segítenek.

 

Ki fogja rögzíteni kedvencemet a beavatkozáshoz?

Szakképzett és nagy tapasztalattal rendelkező asszisztenseink segítenek megfogni kedvencüket a beavatkozáshoz a fajnak megfelelő módszerrel.

Ennek értelmében cicákat nem húzunk ki a hordozó ajtaján keresztül, csak szükség esetén fogjuk meg a grabancukat, nyuszikat pedig nem fogunk a fülüknél vagy grabancuknál fogva, mert azzal indokolatlan fájdalmat okozunk nekik.

 

Milyen dokumentum készül a vizsgálatról?

A vizsgálatról minden esetben kórlapot készítünk, melyet a kezelés végeztével emailben elküldünk a tulajdonosnak. Környezetvédelmi okok miatt szeretnénk a lehető legkevesebb papírt használni, így a kezelésekről akkor adunk nyomtatott kórlapot, ha azt a tulajdonos kifejezetten kéri.

 

Lehet bankkártyával fizetni?

Természetesen készpénzben és bankkártyával is tudnak fizetni a Rexben.

 

Biztosított az állatom. Lehet számlát kérni a kezelésről?

A biztosítók a kezelést csak akkor térítik meg, ha arról ÁFÁ-s számla készül, amit rendelőnk természetesen kiállít. Ezt az igényt azonban minden esetben fizetés előtt közölni kell, mert utólagosan nem áll módunkban számlát kiállítani.

 

Várjuk önöket és kedvencüket szeretettel!

Ha további kérdés merülne fel a tulajdonoskban az első látogatás előtt, emailben várjuk szeretettel azokat az info@rexrendelo.hu  email címre.